dinsdag 17 september 2013

Huiswerkblaadje

Misschien heb je het op mijn blog al gemerkt, ik maak graag iets zelf. Toch is dat niet altijd mogelijk. Daarom ga ik op zoek naar goed materiaal en geef daar dan weer mijn eigen draai aan. Dat is dan net iets minder tijdrovend. Gisteren maakte ik nog een huiswerkje voor het tweede leerjaar en deze keer werd het een combinatie van rekenen tot 20 en het schrijven van zinnetjes. Ik haalde de mosterd bij Sonja Peeters op Klascement. Bedankt!




Je kunt dit blaadje gratis en voor niks krijgen. Je hoeft alleen maar even op het volgende linkje te klikken!

Een fijne dag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...