zondag 1 juni 2014

Extra schrijfbundel rond schrijfmotoriek

Ik had het gisteren bij het overzicht rond schrijven nog over de extra bundels. In totaal wil ik er vijf waarvan er drie dezelfde zijn. Eentje ervan handelt over schrijfmotoriek en die wil ik in november-december gebruiken. De voorbije jaren gebruikte ik al zo'n blaadjes, maar de opdrachten schreef ik er gewoon boven. Nu maakte ik er een mooi boekje van.

De voorbladen van alle bundeltjes maakte ik al eens eerder en liet ik jullie hier zien. Over de werkbladen rond schrijfmotoriek had ik het ook hier. Ik koos er nu een aantal uit en maakte er dus een werkboekje van. Zo zijn er niet al te veel oefeningen hetzelfde en blijven de werkblaadjes uitdagend. Aangezien er ook veel kinderen moeite hadden met het lezen van de opdrachten probeerde ik hier en daar enkele woorden te vereenvoudigen. Door het boekje pas in november in te zetten (in plaats van in september dit jaar) zouden de opdrachten ook makkelijker te lezen moeten zijn. De kinderen hebben immers alweer twee maanden leesonderwijs achter de rug.

Het boekje bestaat uit 19 bladzijden met verschillende schrijfmotorische oefeningen.







































Wil je dit boekje ook graag gebruiken? Klik dan hier en hier.

Binnenkort deel ik ook de andere bundels met jullie. Dan is dat al het eerste wat je voor volgend jaar kan gaan klaarleggen :).


Prettige zondag!



Bronnen afbeelding:
* http://www.jufsamantha.nl/downloads/dagritme/ljv.php?vak (figuurtje schrijven)
* http://www.vaneisden.nl/html/schrijflessen.html

17 opmerkingen:

  1. Beste Gietje

    Deze bundel ziet er heel goed uit en zou ik heel graag gebruiken in mijn klas!
    Hartelijk dank

    charlotte_debruyne@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gratis te downloaden vanaf VANDAAG!

      Verwijderen

    2. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Beste,

    Graag had ik ook dit leuke boekje gebruikt in de klas!
    Bedankt!

    sophiesutherland@slmbasis.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke werkblaadjes. Ik zou het bundeltje graag gebruiken in mijn klas.

    Dank!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gietje,

    Ziet er een super leuk boekje uit. Vanaf welke leeftijd kan je dit inzetten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry voor mijn late reactie. Ik gebruik hem in het tweede leerjaar, maar ik denk dat hij ook in het eerste, derde en vierde kan gebruikt worden!

      Verwijderen
  5. Hallo!!
    Ik zit in mijn eerste jaar voor lager onderwijs en ben op zoek naar een schrijfmotorische opdracht voor een 6-7-8 jarig kindje.
    Heb je misschien ideeën waar ik iets leuks kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!
    Ik geef bijles aan een jongen die problemen heeft met zijn schrijfmotoriek. Bedankt voor de bundel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank! Thanks so much for this wonderful worksheet set. I will translate it. It's perfect. Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal bedankt aan de heer Anderson voor het helpen met mijn winst en het mogelijk maken van mijn vijfde opname. Ik ben hier om een geweldige levensveranderende kans met je te delen. het heet Bitcoin / Forex handelsopties. het is een zeer lucratieve onderneming waarmee u in een week maar liefst $ 2.570 kunt verdienen met een initiële investering van slechts $ 200. Ik ben het levende bewijs van deze geweldige zakelijke kans. Als iemand geïnteresseerd is in handelen in bitcoin of een andere cryptocurrency en een succesvolle transactie wil zonder verlies, laat het de heer Anderson dan nu weten.Whatsapp:(+447883246472)
    E-mail: tdameritrade077@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn naam is Kersten Dieter, vandaag ben ik erg blij dat ik mijn lening van € 7.000 van sabinhelps property management heb ontvangen. U kunt contact opnemen met Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp +1 (689) 247 6462 voor meer informatie, ook over hoe u, als u een lening wilt, niet vergeet haar te vertellen dat hij u heeft doorverwezen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt de bundel van Marc Litière

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Você pode recuperar seu Bitcoin perdido contratando um Hacker profissional para fazer o trabalho. A recuperação do Bitcoin requer habilidades e conhecimentos únicos de hackers que apenas uma mão cheia de hackers possui. 99% dos sites de recuperação existentes são operados por golpistas para fazer com que o golpe pareça legítimo. Contrate um hacker de confiança para recuperar seus fundos entrando em contato com Genuine Hackers por e-mail como GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM ou pelo WhatsApp +1 (260) 218-3592. Hackers genuínos me ajudaram a recuperar $ 100.000 em BTC que perdi para a mineração de bitcoin.

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...