dinsdag 14 februari 2017

Extra taakjes voor mijn OEPS-kaarten

Ik vertelde jullie vorige week over mijn OEPS-kaarten. Miste je dit blogpostje, keer dan zeker eens terug via de volgende link. Je hebt echter nog wat materiaal nodig om zelf aan de slag te gaan. Zo zijn er twee extra taakjes verbonden aan de OEPS-kaarten. De ene houdt in dat de kinderen onthoudwoorden schrijven, bij de andere moeten ze tafels oplossen. Daarvoor maakte ik twee sjablonen die ik uiteraard weer met jullie wil delen.

Extra taak - tafels


Deze kun je hieronder downloaden


Extra taak - onthoudwoorden



Deze kun je hieronder downloaden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...