zondag 5 maart 2017

De klok toetsen

Terwijl we bezig zijn, kan ik even goed nog wat toetsjes lanceren :). Naast bewerkingen is de klok ook een belangrijk onderdeel in de leerstof van het tweede leerjaar. In het eerste leren de leerlingen uur en halfuur en bij mij in de klas komt daar nog eens het kwartier bij. Ik merk dat sommige kinderen daar wel wat problemen mee hebben en mede dankzij de toetsjes hieronder wil ik zo snel mogelijk de eventuele problemen detecteren.

Net zoals de toetsen voor bewerkingen druk ik twee bladzijden op één pagina af. Op die manier heb je weer A5-formaten die in een schrift gekleefd kunnen worden. Alle toetsen zien er als volgt uit:


Er zijn in totaal 20 toetsjes en je kunt ze hieronder allemaal gratis downloaden!

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...