donderdag 2 maart 2017

Nieuwe mijlpaal!

Ongelooflijk. Ik heb er zo lang naar uitgekeken en nu ging het bijna onopgemerkt voorbij. Ik ging vandaag over het miljoen pageviews op Gietjes Corner!


Ik bedank iedereen die tot nu toe de weg naar mijn blog vond en ik hoop nog heel wat meer nieuwe mensen te mogen verwelkomen. 

Ik maakte deze vakantie al heel wat materiaal dus ik kom heel snel bij jullie terug!
Ook de mails die nog niet beantwoord werden zullen de eerstkomende dagen verwerkt worden!

Heb je nog wensen of opmerkingen over Gietjes Corner, aarzel dan niet en laat ze hieronder achter!

Tot morgen!

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...