woensdag 12 september 2018

Draaiboek wandplaten

Ik vertelde jullie tussendoor al eerder over mijn plan rond draaiboeken (en ik postte vorige week al eentje rond straffen en belonen). Zoals ik toen ook al zei, is het eigenlijk mijn bedoeling om mijn volledige klaswerking uit te schrijven. Sommige mensen verklaren mij zot, maar ik vind het heel handig. Omdat ik met zodanig veel dingen tegelijk bezig ben, vergeet ik soms zaken die al lang uitgewerkt zijn. Dan weet ik niet meer hoe ik het precies zag of welke voorbereidingswerken ik al deed. Daarom is zo'n draaiboek een enorme ruggensteun voor mij. En uiteraard heeft het ook wel te maken met het feit dat ik heel graag schrijf.

Daarnaast zie ik nog een voordeel van die draaiboeken. Ik hoop ooit eens mama te worden en eens ik dan mijn klas moet verlaten is dat draaiboek volgens mij een heel handig ding voor een vervanger of vervangster. Ik had het alleszins fijn gevonden om dit in handen te krijgen ;).

Met tijd is het de bedoeling om alle afzonderlijke draaiboeken te bundelen tot één (lijvig) 'dossier', maar zo ver ben ik nog niet. Daarom deel ik vandaag weer eens een kort stukje en dit rond mijn wandplaten. Ik deelde al mijn kalender, themaplaten, naamkaartjes, kapstokkaartjes en klastaken en daar maakte ik volgende draaiboek over...



Deze afbeelding zegt wellicht niet veel, dus download snel hieronder!

Er volgen zeker nog heel wat van deze documenten! Draaiboek rond straffen en belonen gemist, 


1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...