maandag 17 september 2018

Opnieuw een doos helemaal afgewerkt

Ik deelde in de voorbije grote vakantie mijn kalender en ik toonde jullie ook al mijn taarten en themaplaten. Alles kun je via de linkjes in de vorige zin terug vinden, maar ik zet de downloads graag nog eens op een rij.

Kalender 2018-2019
Zwart-witte taarten
Ingekleurde taarten

Kaarsen
Jarigen september
Jarigen oktober
Jarigen november
Jarigen december
Jarigen januari
Jarigen februari
Jarigen maart
Jarigen april
Jarigen mei
Jarigen juni
Jarigen juli
Jarigen augustus

Themaplaten
21 september: Begin van de herfst
Week van het bos
31 oktober: Halloween
1 november: Allerheiligen
2 november: Allerzielen
11 november: Wapenstilstand
11 november: Sint-Maarten
15 november: Koningsdag
Voorleesweek
21 december: Begin van de winter
25 december: Kerstmis
1 januari: Nieuwjaar
6 januari: Driekoningen
14 februari: Valentijn
Carnaval
Aswoensdag
21 maart: Begin van de lente
Jeugdboekenweek
Pasen
Tweede zondag van mei: Moederdag
Pinksteren
Tweede zondag van juni: Vaderdag
21 juni: Begin zomer


Uiteraard laat ik niet alles rondslingeren in mijn klas (al kan ik dat goed). Ik verzamelde alles in een doos en voorzag het van een mooi voorblad. De doos ziet er als volgt uit...



Wil je het voorblad ook graag gebruiken? Dan kan dat!



1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...