zaterdag 26 april 2014

Flocken op aanvraag!

Ik liet jullie eerder al mijn flockwerkjes zijn, maar ik kan het niet laten. Deze keer was het op vraag van de schoonmama. Of ik een paar T-shirtjes wilde pimpen? Natuurlijk! Als ik maar creatief bezig kan zijn. En zo'n truitje met je eigen naam is altijd leuk. Dus bij deze nog maar eens geflockt op een T-shirt. Voor het lettertype liet ik me door het geboortekaartje inspireren.


Flocken is helemaal niet moeilijk en ook niet duur! Ik bestel mijn folie altijd bij Hotfixstudio en de service is er uitstekend. Ik heb de flockfolie ook nog nergens goedkoper gezien. Twijfel dus niet langer en ga zelf aan de slag. Voor je het weet, ben je net als ik wat verslaafd en zie je overal flockmogelijkheden :).

Ben je helemaal niet vertrouwd met flockfolie? Surf dan snel eens hier naartoe. Ik leg je stap per stap uit hoe je met dit materiaal moet werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...