zaterdag 10 november 2018

Onze Vader zingen in plaats van zeggen

Helemaal in het begin van deze maand begon ik met de reeks blogpostjes rond mijn godsdienstdobbelsteen. Het is de bedoeling om elke dag met deze blok te gooien zodat we van maandag tot en met vrijdag een godsdienstmoment hebben.


Op donderdag 1 november vertelde ik al over de onderdelen Wees Gegroet en Onze Vader. Toen deelde ik ook het kaartje dat ik in mijn klas inzet bij deze twee gebeden.


Wil je het graag downloaden? Dan kan dat! Klik op de link hieronder.

Deze gebeden (of toch één ervan) kunnen echter ook gezongen worden. Daarvoor vond ik de volgende liedjes op Youtube.




Van het 'Wees Gegroet' vond ik tot nog toe geen gezongen versie. Is er iemand die weet of dat bestaat? Moesten er reacties komen, dan maak ik er in de toekomst zeker een blogpostje van!

2 opmerkingen:

  1. Camiel Simoens ,Jezus bosman (ietwat andere versie)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op YouTube vindt men mijn wees gegroet gezongen door een koor in Oostende.Indien nodig stuur de partituur op,eenstemmig meerstemmig of met begeleiding camielsimoens@gmail.com

      Verwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...