dinsdag 6 november 2018

Liedjes als gebed

Vorige donderdag vertelde ik julie nog eens over mijn godsdienstdobbelsteen. Toen deelde ik het Onze Vader en Wees Gegroet. Deze aflevering gemist? Kijk dan zeker eens terug of download de gebedjes hier.



Op de dobbelsteen staat ook het woord 'lied'. De bedoeling is dan dat we niet gaan bidden op een 'klassieke' manier, maar dat er een liedje rond godsdienst wordt gezongen. Ik maakte hiervoor een bord op Pinterest. Wil je meteen naar alle liedjes? Klik dan snel op de volgende link.


Hieronder maak ik nog eens een opsomming (voor de mensen die nog geen Pinterestverslaving hebben opgelopen ;)). Heel veel plezier ermee!

Bijbelverhalen

In het begin



Mozes



Kerst







Het verloren schaap / De verloren zoon





De toren van Babel



Zacheus, de tollenaar



Pinksteren





Jozef en zijn broers



David en Goliath



Gideon dappere held



Vijf broden en twee vissen


Andere

Kom aan boord



Welkom



Ik ben het begin en ik ben het eind



Iedereen is anders



Complimentenlied



Van top tot teen



Ik ken je wel



Sorry zeggen



Het is een wonder



Je mag er zijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...