vrijdag 2 november 2018

Spelletjes een heel jaar rond - Deel 4: Woordzoekers (1)

Ik deelde spel 1, 2 en 3 al en vandaag is het tijd voor deel 4. In mijn jaarplanning kun je zien dat ik hiermee in december aan de slag ga. Na sudoku, Boggle en dammen, zijn we bij de woordzoekers aanbeland.

De jaarplanning gemist? Kijk dan snel hieronder!


Wil je hem graag integraal gebruiken? Klik dan op onderstaande link.

Ik maakte eigenhandig een aantal woordzoekers en ik deel ze uiteraard graag met jullie. Hieronder zie je alle thema's die aan bod komen...


Vandaag deel ik de tien eerste! Wil je ze meteen allemaal ontvangen in je mailbox? Laat je adres dan hieronder in een reactie achter of stuur meteen een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com!


De eerste week ga ik samen met de leerlingen aan de slag. Uiteraard hou je hier best rekening met de beginsituatie van je klas. Sommige kinderen deden dit al vaker en kunnen meteen alleen of in groepjes aan de slag. Anderen hebben wat meer begeleiding nodig. Vanaf week twee zeg ik niets meer en begeleid ik gewoon waar nodig. Dan kunnen de leerlingen individueel, in duo's of in teams aan de slag.


1 opmerking:

  1. Hallo, Goedemorgen,
    Ik wil graag je woordzoekers ontvangen. Ik sta dit jaar voor het eerst in het derde leerjaar en je site is een echte inspiratie. Bedankt hiervoor!

    Veel groetjes an
    mijn email: an.ceulemans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...