zondag 14 juli 2013

In de ban van klierkoorts

Het was al een tijdje dat ik me wat slap voelde, wat sneller moe dan anders, wat minder honger. Oké, normaal in een periode van toetsen, rapporten, schoolreizen en sportdagen. Geen zorgen maken dacht ik dan. Tot vorige donderdag het licht helemaal uitging. Niet zo heel erg hoor, maar toch weer behoorlijk ziek. Koortsig, keelpijn, slap, moe... en dat juist op de dertigste verjaardag van mijn ventje. Uiteindelijk geluisterd naar alle goeie raad en bloed laten trekken. 's Avonds kwam de uitslag. Gelukkig niets ernstigs, maar blij dat het beest een naam heeft. Al twee maanden klierkoorts op bezoek, toch even schrikken. Maar oké, rusten is de boodschap. In de vakantie moet dat wel lukken. Al hoop ik dat ik ook terug wat meer tijd heb om hier dingen met jullie te delen. Ik maak er vanaf morgen werk van! Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...