donderdag 2 mei 2019

Spelletjes het hele jaar rond: Slot

Doorheen het jaar heb ik alles nogmaals gedeeld wat ik maakte rond spelletjes. Aan de hand van de planning kun je nu eigenlijk makkelijk elk jaar zelf op weg met je leerlingen. Alles heb je bij de hand en als je het niet hebt, dan kun je het hier terug downloaden. Het materiaal blijft beschikbaar en anders ben je maar één mailtje van de spelletjes verwijderd. Eén adres: gietjescorner@hotmail.com.

Als afsluiter wil ik nog even kort ingaan op de plannen voor de laatste maand. Aangezien ik een planning uitwerkte voor 36 weken kom ik eigenlijk niet toe met 8 afleveringen. Daarom voegde ik er voor mezelf (en mijn kids uiteraard) nog een vierweekse damronde aan toe. Natuurlijk zijn hier tal van andere mogelijkheden. Er blijft genoeg materiaal over om een ander onderdeel van de spelletjes verder uit te diepen of je kunt de kinderen ook gewoon vrij laten kiezen.

In dit handig jaarplan zie je nog eens hoe ik alles vanop voorhand vastlegde. En ik moet zeggen... het werkt rustgevend. Eens heel goed voorbereid zijn... ;).


Wil je hem graag integraal gebruiken? Klik dan op onderstaande link.

In mijn mappen met spelletjes stak ik ook een handig overzicht. Op die manier is het makkelijker als co-teacher, als vervanger of als parallelle leerkracht om in te springen of over te nemen.


Uiteraard gaat dit document nog verder... In vijf bladzijden wordt omschreven hoe je een heel jaar aan de slag kunt.
Wil je dit handig overzicht ook downloaden en bewaren? Klik dan snel op onderstaande link!

En ik maakte zelfs ook een draaiboek! Ik vind heel handig als je deze samen met alle andere draaiboeken in een map bewaart.


Wil je dit ook gebruiken? Kijk hieronder!




13 opmerkingen:

  1. Mijn naam is Lilian N. Dit is een zeer vreugdevolle dag van mijn leven vanwege de hulp die Dr.saguru me heeft gegeven door me te helpen mijn ex-man terug te krijgen met hMy is betovering van liefde en liefde. Ik was 6 jaar getrouwd en het was zo verschrikkelijk omdat mijn man me echt bedroog en op zoek was naar een scheiding, maar toen ik Dr.saguru e-mail op internet tegenkwam over hoe hij zoveel mensen heeft geholpen hun ex terug te krijgen en helpen om de relatie te herstellen. en mensen gelukkig maken in hun relatie. Ik legde hem mijn situatie uit en zocht vervolgens zijn hulp, maar tot mijn grootste verrassing vertelde hij me dat hij me met mijn zaak zou helpen en hier vier ik nu omdat mijn man volledig voorgoed is veranderd. Hij wil altijd bij me zijn en kan niets doen zonder mijn cadeau. Ik geniet echt van mijn huwelijk, wat een geweldige viering. Ik zal blijven getuigen op het internet omdat Dr.saguru echt een echte spreukmaker is. HEB JE HULP NODIG DAN NEEM CONTACT OP MET ARTS SAGURU VIA E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com of whatsapp +2349037545183 Hij is het enige antwoord op je probleem en maakt je gelukkig in je relatie. En hij is ook perfect in
    1 LIEFDE SPELL
    2 WIN EX TERUG
    3 FRUIT VAN DE VROUW
    4 PROMOTIE spreuk
    5 BESCHERMINGSPELL
    6 BEDRIJFSSPELL
    7 GOEDE BAANSPELLING
    8 LOTTERY SPELL en COURT SPEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: 33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals je kunt gebruiken en het is heel snel en betrouwbaar om je geliefde terug te krijgen, Katherine is mijn geliefde die het uitmaakte met mij, maar met de hulp van de spirituele kracht van Dr. Sacre was hij in staat om de betovering te verbreken die een andere man op haar had uitgesproken en zij is terug bij mij en ze houdt steeds meer van me en koestert me, we zijn blij samen contact op te nemen met Dr Sacre op WhatsApp +2349076034359 of e-mail hem voor hulp op sacretempleofpower@gmail.com, hij is een echte spreukgebruiker, als je je geliefde terug nodig hebt rug

    Peterson Jonathan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil gewoon dat de hele wereld weet over deze spreukgebruiker die ik enige tijd geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor mij heeft gedaan. mijn man verliet me 4 jaar geleden met mijn kinderen Ik was op internet aan het surfen toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette, ik besloot het te proberen en mijn man is nu terug en we zijn weer blij ik kan niet alles zetten waarmee hij me heeft geholpen schriftelijk, alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt, ik ben erg blij en hij verzekerde me dat hij veel magie doet, waaronder

    *Liefdesspreuk
    * Kracht spreuk
    *Successpreuk
    *Het lot van de zwangerschap
    *Bezwering van het huwelijk
    *spreuk voor een goedbetaalde baan
    *Beschermingsspreuk
    *spreuk om een ​​rechtszaak te winnen
    * succes spreuk enz.

    Als je de hulp van de spreukgieter Dr. Ajayi nodig hebt, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op WhatsApp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik werd door mijn man afgewezen na 10 jaar huwelijk. Hij liet mij en onze kinderen achter met weinig of geen inkomen. Op het werk vertelde een vriend me over dr. Ilekhojie en hoe hij haar hielp zich te verzoenen met haar ex-man. Ik nam contact met hem op en hij bevestigde dat een vrouw mijn man had betoverd en beloofde de duistere magie die op mijn man werd gebruikt te verbreken en ervoor te zorgen dat hij naar huis zou terugkeren. Ik geloofde hem en vertrouwde erop dat hij het zou verbreken en ons zou helpen ons te verzoenen, want het was erg moeilijk zonder mijn man en het had gevolgen voor onze kinderen. Snel vooruit naar nu, mijn man is weer bij ons thuis en de dingen verbeteren geleidelijk en we hebben vrede. Vraag om hulp van Dr. Ilekhojie en krijg oplossingen. Zijn e-mail: gethelp05@gmail.com of zijn WhatsApp-nummer: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is nu meer dan een maand geleden en alles voelt alsof het weer normaal is. Hij is me beter gaan behandelen en het is een genezingsproces voor ons beiden geweest. De nachtmerrie die bijna 2 jaar had geduurd is eindelijk voorbij. Het is alsof we opnieuw verliefd zijn geworden! We hebben allebei het verleden achter ons gelaten en proberen vooruit te gaan - en voor het eerst sinds lange tijd ziet de toekomst er veel rooskleuriger uit. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik dr. Ilekhojie ben! Het is alsof we eindelijk die dingen over elkaar hebben herontdekt waardoor we in de eerste plaats verliefd werden. Alle zorgen en stress zijn gewoon verdwenen. Bedankt dr. Ilekhojie voor het redden van mijn gebroken huwelijk. Ik en mijn man leven weer gelukkig. Allemaal dankzij Ilekhojie. Neem contact met hem op om uw huwelijk te herstellen E-mail: gethelp05@gmail.com Bel of Whatsapp (+2348147400259)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was zo in de war en er kapot van toen mijn man me verliet zonder een woord te zeggen, ik had hem wanhopig nodig omdat ik zoveel van hem hield. Dus een vriend van mij stelde me voor aan dr. Ilekhojie, die haar en haar vriend ooit met elkaar verzoende. Ik sprak rechtstreeks met de dokter die me verzekerde van verzoening met mijn man nadat er een ritueel was gedaan om onze verloren verbinding te herstellen. Precies 3 nachten later kwam mijn man plotseling thuis en begon te huilen en om vergeving te vragen en te vertellen hoeveel hij mij en onze kinderen miste. Ik accepteerde hem terug en nu zijn we sindsdien een gelukkig gezin. Als je een relatieprobleem hebt, zal ik je adviseren om contact met hem op te nemen. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn leven is terug!!! Na 2 jaar gebroken huwelijk liet mijn man me achter met twee kinderen en mijn leven was kapot. Ik had zin om er een einde aan te maken, ik pleegde bijna zelfmoord omdat hij ons met niets achterliet. Ik was al die tijd emotioneel down en het leven lijkt zinloos. Op een trouwe dag toen ik op internet aan het surfen was, kwam ik verschillende getuigenissen tegen over dr. Ilekhojie. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt en ziekten geneest met kruiden. Ik was meer geïnteresseerd in verzoening met mijn man, die dr. Ilekhojie binnen 3 dagen mogelijk maakte. Nu is mijn man terug en sindsdien leven we gelukkig. Dank je. Hier laat ik zijn contactpersoon voor iedereen achter. E-mail: (gethelp05@gmail.com Whatsapp of Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is nu meer dan een maand geleden en alles voelt alsof het weer normaal is. Hij is me beter gaan behandelen en het is een genezingsproces voor ons beiden geweest. De nachtmerrie die bijna 2 jaar had geduurd is eindelijk voorbij. Het is alsof we opnieuw verliefd zijn geworden! We hebben allebei het verleden achter ons gelaten en proberen vooruit te komen en voor het eerst in lange tijd ziet de toekomst er veel rooskleuriger uit. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik dr. Ilekhojie ben! Het is alsof we eindelijk die dingen over elkaar hebben herontdekt waardoor we in de eerste plaats verliefd werden. Alle zorgen en stress zijn gewoon verdwenen.
    Bedankt dr. Ilekhojie voor het redden van mijn gebroken huwelijk. Ik en mijn man leven weer gelukkig. Allemaal dankzij Ilekhojie.
    Neem contact met hem op om uw huwelijk te herstellen. E-mail: gethelp05@gmail.com Bel / Whatsapp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liefde geeft nooit op, verliest nooit het geloof, is altijd hoopvol en volhardt onder alle omstandigheden. Ik was de laatste persoon op aarde die accepteerde dat spreuken bestaan of niet werken totdat ik werd doorverwezen naar dr. Ilekhojie, die zoveel mensen heeft geholpen met zijn krachtige verzoeningsspreuken. Ik had geen andere keuze dan het te proberen, want 3 maanden na de scheiding werd ik gedegradeerd op mijn werk vanwege depressie en gebrek aan concentratie. Ik weet niet wat ik moet doen om hem terug te krijgen, maar ik dank God dat ik dr. Ilekhojie heb gebruikt om mijn geluk en liefdesleven binnen 48 uur terug te krijgen. Vorige week hier, werd ik weer gepromoveerd naar mijn functie en ik ben hier om mijn eigen ervaring te delen met deze man genaamd dr. Ilekhojie. Ik weet niet wat je vandaag doormaakt, maar weet dat er in elke situatie altijd een uitweg is. Neem contact op met Dr. Ilekhojie via sms op WHATSAPP MESSENGER met: +2348147400259 en e-mail op: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...