zondag 16 augustus 2020

Extra danstip van een lezer!

Wat is het fijn om nieuwe dingen te leren kennen. Daarom ben ik Bo heel dankbaar dat ze me 'Hello Stars' leerde kennen. Ik bekeek al eens een aantal video's en deze groep uit België past inderdaad ook in mijn rijtje met dansjes die ik hier eerder postte.

Miste je deze aflevering? Klik dan snel even hier: Dansen als tussendoortje.

In mijn draaiboek tussendoortjes - die ik hier later zeker nog met jullie deel - voeg ik zeker een aantal video's toe. 

Wij zijn klaar

Vandaag komen dromen uit

Dat is Kerst voor mij

En van dit lied is er zelfs een heuse dansvideo (met opwarming)


Wereld vol kunst

Samen zijn we 't Best

Iedereen wil meedoen

Ik weet zeker dat hier heel veel kinderen en leerkrachten vrolijk zullen van worden. De liedjes kruipen stiekem een heel klein beetje in je hoofd... Je bent gewaarschuwd ;). 

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...