maandag 18 september 2023

Een nieuwe jaargang van de actuaquiz!

 Het was hier weer een aantal weken stil geweest en dat had ik liever anders gezien, maar jullie weten allemaal wel dat een opstart van een schooljaar behoorlijk hectisch is. Hoe goed je ook bent voorbereid, hoeveel uurtjes er ook al in de vakantie werden gewerkt. Ik dacht van de lijn door te trekken en hier heel regelmatig te kunnen posten, maar ik zal er echt weer tijd moeten voor vrijmaken. Want ik zet mijn 34 leerlingen graag op de eerste plaats, maar dan is er helaas geen ruimte meer voor Gietjes Corner en dat zou ik ook heel erg jammer vinden.

Vandaar dat ik vandaag al heel even terug tot bij jullie kom en dat probeer ik vanaf nu toch weer regelmatig te doen. Ik ben intussen weer gestart met mijn actuaquiz in de klas en die was vanaf dag één terug enorm populair. Velen onder jullie kennen het werkblaadje al, je kunt ook dit jaar weer inschrijven om de quiz elke week te ontvangen.


Elke week maak ik een quiz met 10 vragen, gebaseerd op het weekoverzicht van Karrewiet dat op zaterdag wordt uitgezonden. Wil je die ook graag integraal inzetten, dan kan dat. Laat je e-mailadres hieronder in een reactie achter of stuur als de bliksem een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com.

Ik koppel hier trouwens ook nog een activiteit voor de keuzemuur aan vast en ik hoop dat ik daar binnenkort heel wat meer kan over vertellen.

Fijne werkweek gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...