woensdag 22 mei 2013

Verslaafd aan ... Pinterest!

Mijn wederhelft vraagt zich soms af of ik niet zot word met al die hobby's... Zot niet, nee, maar gek... Dat misschien wel ;). Naast mijn passie voor mijn werk heb ik zoals al zo vaak gezegd nog heel wat andere dingen waar ik van hou. Alleen spijtig dat er op een dag zo weinig uren zijn...

En dan heb ik een tijdje geleden ook nog Pinterest ontdekt... Ik moet nog eens een manier vinden om een knop op mijn blog te plaatsen, zodat jullie me daar ook vinden. Maar ik deel alvast de link. Vandaag voegde ik weer heel wat pins toe aan mijn knutselideeĆ«n en die vind je hier.

Niet alleen leerkrachten, maar ook opvoeders, begeleiders, ouders,... kunnen hier misschien inspiratie opdoen.







Bron afbeeldingen: PINTEREST!

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...