zondag 24 mei 2015

Naamkaartje voor spelletjesmap!

Heel kort berichtje vandaag, maar ik ga dan ook voor de allerlaatste keer dit seizoen naar mijn favoriete voetbalploeg kijken! Binnen een goed halfuur moet ik al vertrekken want de voetbaltempel van mijn dromen ligt nu eenmaal niet bij de deur :).

Soit, voor ik vertrek wil ik toch nog snel even iets kleins met jullie delen. Ik maakte gisteren een naamkaartje voor de spelletjesmap. Dan hoef ik in de grote vakantie alleen nog de namen van mijn nieuwe leerlingen in te vullen.

Het kaartje ziet er als volgt uit...


Uiteraard kun je ook dit materiaal weer downloaden en dit hier. Via Word kun je de naam makkelijk aanpassen en heb je meteen iets klaar voor het komende schooljaar :).

Nog een fijne zondag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...