woensdag 9 augustus 2017

Sudoku tot 9

Omdat sudoku's eigenlijk tot 9 gaan en de kinderen ze enkel tot 4 zagen, werk ik doorheen het schooljaar nog eens vier weken rond dit spelletje. Ik denk dat de kinderen dat niet erg zullen vinden :).

De planning ziet er als volgt uit...

5de week          6x6 sudoku met geometrische figuren
Download deze hieronder




6de week          6x6 sudoku met getallen
Download deze sudoku hieronder

                        twee extra bladen met sudoku’s 6x6 met getallen uitdelen


7de week          9x9 sudoku met getallen klassikaal maken 
Download deze hieronder

                                   8ste week         9x9 sudoku in groepjes maken
Download deze hieronder


                        drie extra bladen met sudoku’s 9x9 met getallen
Sudoku met getallen - 9x9 extra 3

Als de kinderen geen blanco blaadjes meer in hun map hebben zitten, dan kunnen ze ook hier weer extra blaadjes vragen. De volgende blaadjes gaf ik een nummer en stopte ze in de 'extra-map'.
Extra sudoku's tot 9


Heb je één van de vorige spelletjes gemist? Kijk dan zeker eens terug op mijn blogje of klik op het tabblad 'Spelletjes'!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...