maandag 7 augustus 2017

Zweedse raadsels

Spelletje nummer zes voor komend schooljaar is het Zweedse raadsel. Deze puzzels maakte ik echter niet zelf, ze komen uit een boekje van 'Puzzel je slim!'. Dit bestaat immers ook voor oudere kinderen.

Ben je geïnteresseerd in deze raadsels en kon je het boekje niet op de kop tikken? Laat me dan zeker iets weten op gietjescorner@hotmail.com!

Ook voor dit spel maakte ik trouwens een planning...



1ste week:          korte uitleg ‘Zweeds raadsel’, Zweeds raadsel klassikaal maken en daarna individueel of in groepjes aan de slag gaan (de leerlingen krijgen 4 raadsels – 1, 2, 3, 4)

2de week:           alleen of in groepjes werken (de leerlingen krijgen 4 raadsels – 5, 6, 7, 8)

3de week:           alleen of in groepjes werken (de leerlingen krijgen 4 raadsels – 9, 10, 11, 12)

4de week:           alleen of in groepjes werken (de leerlingen krijgen 4 raadsels – 13, 14, 15, 16)


Bron: 
https://www.berneboek.com/sport-spel-jonger-dan-12-jaar/25138-puzzel-je-slim-leerrijke-zweedse-raadsels-8-9-jr-9789044737813.html

5 opmerkingen:

  1. Hallo,

    zou je me de blaadjes van het boekje willen mailen? (sijkekuijken@hotmail.com)
    Dankjewel!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook wel interesse in de digitale versie !
    Email is iris_laporte@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook wel interesse in de digitale versie !
    Email: laurap4@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, hier heb ik ook wel interesse in: sanne.janssens@gmail.com
    Heel erg bedankt!
    Groetjes
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zouden ook met een spelletjeskaft starten dus deze bundel is zeker welkom.
    ann.steemans@kringeling.be
    Mercikes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...