woensdag 26 december 2018

Vraagkaarten bij Robbe en Bas deel 7!

Nog twee afleveringen en ik ben helemaal klaar met de vraagkaarten van Robbe en Bas. Die voor mijn dobbellezen dan toch ;). Ik heb nog iets anders in petto voor jullie, maar daar vertel ik binnenkort iets meer over. Dat zal bij het delen van de laatste 20 strips zijn!

Vandaag dus strip 121 tot 140. Vorige afleveringen gemist? Aarzel dan niet om eens terug te kijken of ga meteen naar het tabblad 'lezen'.




Er volgt nu nog één lading vragen, die van strip 141 tot 160. Kun je niet meer wachten, laat dan een reactie hieronder achter of stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com. Dan stuur ik de vragen zo snel mogelijk naar je toe! 

Geniet nog van de laatste dagen van 2018!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...