maandag 14 oktober 2024

Huiswerken voor de tafels

 Ik deelde hier al het een en ander rond huiswerk, maar ik heb ook nog een resem werkbladen rond de tafels. Die gaf ik tot vorig jaar ook mee, naast het tafelmapje, waar je hier alles over leest. Miste je de afleveringen rond de huiswerken rekenen (meetkunde, metend rekenen, getallenkennis), huiswerken rekenen tot 100, de schrijfwerkbladen en de huiswerken taal-spelling, kijk dan zeker eens terug via het label 'huiswerk'. Dan kun je daar heel wat materiaal vinden! 

Zoals ik eerder uitlegde kregen de kinderen in mijn vorige school telkens op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag een huiswerkje mee naar huis. Daarbij wisselde ik af tussen taal/spelling, schrift en rekenen. Ik werkte met twee bestekmapjes zodat er voldoende tijd was om alle werkjes te verbeteren en te evalueren.

Vooral in het tweede deel van het schooljaar zat daar af en toe een werkblad rond de tafels tussen. Hieronder zie je een paar voorbeelden...





Bovenstaande huiswerkjes kun je hieronder makkelijk downloaden. Klik op de link en dan heb je ze meteen bij jouw bestanden staan. Maar er zijn natuurlijk veel meer werkbladen. Wil je ze allemaal in je mailbox, laat dan hieronder een reactie achter of stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com


Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huiswerken voor de tafels

 Ik deelde hier al het een en ander rond huiswerk , maar ik heb ook nog een resem werkbladen rond de tafels. Die gaf ik tot vorig jaar ook m...