zaterdag 12 oktober 2024

Nog een dosis woordzoekers!

 Vorige week vertelde ik jullie hier over mijn woordzoekers en ik liet toen ook verstaan dat er nog veel meer waren. Deze zijn intussen ook allemaal herwerkt en dan deel ik ze uiteraard graag met jullie. De volgende thema's komen aan bod:

Je lichaam (31 woorden), keukengerei (21 woorden), kleding (26 woorden), kruiden (20 woorden), lekker eten (26 woorden), muziekinstrumenten (24 woorden), niet-Europese landen (26 woorden), op de boerderij (21 woorden), paardrijden (22 woorden), paddenstoelen (15 woorden), planeten (8 woorden), reptielen en amfibieƫn (20 woorden), ridders en kastelen (21 woorden), rivieren (24 woorden), speelgoed (24 woorden), speeltuin en spelletjes (19 woorden), sporten (19 worden), sprookjes en verhalen (20 woorden), tijd (24 woorden), uitvinders en uitvindingen (20 woorden), vervoersmiddelen (18 woorden), vissen (27 woorden), vlinders (18 woorden) vogels (21 woorden), vogels (25 woorden), zeedieren (21 woorden), zoogdieren (25 woorden), zoogdieren (30 woorden).

Hieronder zie je opnieuw een voorbeeld...



Woordzoeker 'je lichaam'


Wil je ook nog graag de 25 andere woordzoekers of miste je de vorige aflevering en wens je ze alle 53? Laat me dan iets weten via gietjescorner@hotmail.com of laat hieronder een reactie achter! 

Tot binnenkort!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Nog een dosis woordzoekers!

 Vorige week vertelde ik jullie hier over mijn woordzoekers en ik liet toen ook verstaan dat er nog veel meer waren. Deze zijn intussen ook ...