zondag 29 september 2013

Opsmukken van berichten en tabbladen

Ik ben al een tijdje bezig met het reorganiseren van mijn blog. Vorig jaar ging ik nogal traag (en wat slordig) van start. Ik postte alleen maar boeken en maakte heel wat tabbladen aan. Er stond echter niet veel op die tabbladen.

Als ik van Gietjes Corner echt een topblog wil maken (wat uiteraard het ultieme doel is) moet alle info mooi gerangschikt staan en moeten ook al die tik- en schrijffouten uit de berichten. Daarom begon ik in de grote vakantie met het herlezen van al mijn berichten. Ik ben daar nu mee klaar en heb er toch een aantal gevonden. Ik probeer nu vooral foutloos verder te gaan :).

De voorbije week maakte ik ook werk van het tabblad 'Eigen creaties'. Het was nogal triestig gesteld met die bladzijde op mijn blog. Er stonden namelijk maar een viertal linken op. Dit heb ik nu aangepast en vanaf vandaag kun je daar altijd terecht als je op zoek bent naar een opruimtip, een origineel cadeau of een handleiding voor een naaiwerkje.

Suggesties, tips, opmerkingen,... zijn uiteraard ook meer dan welkom! Dus aarzel niet om te reageren op een bericht of een mailtje te sturen naar gietjescorner@hotmail.com.





























Veel lees-, knutsel-, schilder- en naaiplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...