maandag 9 september 2013

Verjaardagsdoos

Gisteren vertelde ik jullie al over mijn nieuwe verjaardagskalender. Met de taarten en de kaarsen houdt het echter niet op. Alle kinderen krijgen op hun dag ook een verjaardagskaart. In sommige klassen kan je die zelf laten maken, maar aangezien ik geen muzische in mijn klas geef, heb ik zelf een aantal leuke kaarten verzameld.

Ik zocht op het internet een aantal verjaardagskaarten en printte die af. Achteraf plakte ik ze op een bijpassend kleurtje. Zo kan ik achteraan nog een persoonlijk tekstje noteren en kunnen de vriendjes van de klas ook hun naam op de verjaardagskaart schrijven.






Al deze kaarten verzamelde ik een doos. Daarin stopte ik ook enkele zelfgemaakte vlaggenlijnen en een slinger met 'Happy Birthday'. Zo kan de klas op tijd en stond leuk versierd worden.




Bron verjaardagskaarten:


De handleiding voor mijn vlaggenlijnen zal later nog een plaatsje op mijn blog krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...