zaterdag 11 oktober 2014

Huiswerkje rond de kalender

Ik vertelde jullie hier eerder al dat ik dit jaar werk maak van mijn huiswerken. Ik kocht al enkele boekjes aan waar ik inspiratie kan uithalen, maar uiteraard is er ook heel wat op het net te vinden. Het stoorde mij gewoon enorm dat mijn huiswerkjes er vorig jaar altijd verschillend uitzagen. Ik wil zoveel mogelijk geleerde leerstof nog eens op een andere manier aanbieden en dat kan alleen maar als je 's avonds op zoek gaat naar goed inoefenmateriaal.

Vorig weekend maakte ik een blaadje in verband met de kalender. De begrippen hier rond zijn in een tweede leerjaar heel erg belangrijk waardoor ik het ook interessant vind om dat eens thuis te oefenen.


Het huiswerkje bestaat uit een aantal algemene vragen die voor elke leerling haalbaar zouden moeten zijn. Wens je dit blaadje ook te gebruiken? Klik dan hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...