woensdag 15 oktober 2014

Indiaan zonder naam!

Op Pinterest kwam ik al heel leuke ideeën tegen. Soms ontbreekt het me aan tijd om ze te verwezenlijken, maar de 'Indiaan zonder naam' nam niet zo veel tijd in beslag.

Aangezien er in mijn klas ook altijd een aantal blaadjes zonder naam rondslingeren vond ik het opportuun om deze wandplaat te maken. Ik hang er gewoon de blaadjes waar geen naam op staat bij en de kinderen kunnen zelf gaan kijken als ze een blaadje missen. Handig toch?


Let vooral niet op de witte muren, die zijn te oud om nog geschilderd te worden. Gelukkig zijn mijn kastjes sinds vorige zomer wel blauw en komen er na de herfstvakantie nog zelfgemaakte gele kussens :).


Bron:
* http://www.pinterest.com/pin/301037556316126605/

1 opmerking:

  1. Zalig hé Pinterest. Ik kan daar ook uren en uren op zoeken :)
    je weet de leukste dingen eruit te vissen.

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...