woensdag 8 oktober 2014

Sudoku 3x3 extra inoefenen

Ik toonde jullie eerder al een viertal sudoku's met 9 hokjes. Omdat ik die ook nog individueel wil laten oefenen, maakte ik nog een knipblaadje. Tussendoor kunnen de leerlingen dan deze oefeningen (zonder begeleiding) proberen te maken. Ik ben heel erg benieuwd of dat zal lukken.



De vorige keer zocht ik nog sudoku's op het net, deze maakte ik helemaal zelf. Uiteraard wel met afbeeldingen van het net. Aan de hand van de figuren onderaan kunnen de sudoku's worden opgelost.

Wens je deze sudoku te gebruiken? Klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...