woensdag 1 oktober 2014

Wandplaten voor de vier hoofdbewerkingen

Ik had al een hele tijd een paar wandplaten rond rekenen gepind. Zoals ik jullie hier eerder liet zien, maakte ik er al een paar voor metend rekenen, maar ik had er ook nog nodig voor de vier hoofdbewerkingen. Ik maakte ze dit keer niet zelf, maar ik vond ze op Lessen van Lisa. Een heel leerrijke en inspirerende website.




















Intussen drukte ik ze af op lichtblauw papier zoals mijn andere wandplaten. Op die manier krijg ik een mooi geheel. Wil je deze wandplaten ook? Neem dan snel een kijkje op de site van Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...