zondag 6 maart 2016

Nog meer fiches met vragen rond boeken!

Hallo hallo! Hier ben ik weer! Met horten en stoten, maar het komt in orde, dat ben ik zeker. Gietjes Weetjes draait op volle toeren en Gietjes Boekies en Movies én deze blog hier benen binnenkort weer helemaal bij :). Dat is toch het opzet.

Wat ik jullie eerst wil vertellen, is dat ik vanaf nu veel meer kinderboeken zal bespreken. Dat doe ik niet hier, maar op Gietjes Boekies en Movies. Daar zal er zeker wekelijks verslag uitgebracht worden van boeken voor je kinderen of voor je klasbieb. Neem dus zeker daar ook regelmatig een kijkje! 



Hier zal ik wel nog steeds de materialen rond boeken die ik in mijn klas inzet posten en vandaag zijn dat opnieuw een aantal fiches rond boeken. Ik deelde er op Gietjes Corner al 33 en die vind je hier en hier.

Hieronder zie je een lijst van alle boekjes:


Op elke fiche zie je de titel, de flaptekst, enkele inhoudsvragen, het thema, het leesniveau, de uitgeverij en het aantal pagina's. De afgelopen weken zat ik niet stil en maakte ik er nog een reeks (al staan er nog heel wat boeken in mijn klasbieb).

De nieuwe fiches kun je hieronder downloaden. Klik op de titel en je wordt doorverwezen naar Google Drive!

Heel veel plezier ermee! Er volgen er in de toekomst nog!
En vergeet het niet: de volledige recensies van de kinderboeken vind je terug op 


Een heel fijne werkweek voor iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...