woensdag 4 maart 2020

Leefiches M4!

Na de aflevering rond de leesfiches van AVI Start, M3 en E3 volgt nu deze van M4. Ik ga er vandaag niet al te veel woorden aan vuil maken. Wil je weten hoe ik ze inzet in mijn klas? Lees dan zeker nog eens het blogpostje van zaterdag 15 februari: Leesfiches voor AVI Start en M3.

Ik heb er nu ook voor M4 in de aanbieding. Het zijn er 20 in totaal en ze zien er opnieuw als volgt uit... Ze kunnen zowel individueel als klassikaal worden ingezet, maar ook binnen de zorg kunnen ze van goudwaarde zijn!


Wil je er snel mee aan de slag? Download ze dan hieronder.

Wil je de andere (met hogere niveaus) ook meteen kunnen gebruiken? Dan kan dat! Stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com en voor een vrijwillige bijdrage krijg je alle fiches die ik voor elk niveau heb gemaakt zo snel mogelijk toegestuurd!

Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gietje, ik heb belangstelling voor de alle leesfiches.

    Met vriendelijke groet,
    Fianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, zou ik de leesfiches van M3, E3, M4 en E4 kunnen toegestuurd krijgen?
    Mijn e-mail = dratorfsster@gmail.com

    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb interesse in alle leesfiches.
    dorien@kbz.be

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...