maandag 2 maart 2020

Soms sluipen er foutjes in...

Materiaal maken is één ding, maar ik moet zeggen dat het daar niet bij blijft. Ik wil het optimaliseren, verbeteren en terug aanpassen. Het is nooit helemaal af. Alles moet evolueren en de fouten moeten er uiteraard ook uit. Daarom ben ik blij met jullie waakzame oog en jullie aanmerkingen of bedenkingen. Zo liet er iemand een opmerking achter bij het artikel over de tafelkaartjes voor op de banken. Er zat blijkbaar een fout bij de kaartjes van de tafel van 6. Ik heb dit aangepast en nu gooi ik ze terug online.


Intussen zag ik dat ik dezelfde fout bij 0x5 maakte! Dus bij deze werden deze kaartjes ook aangepast. 

Wil je de rest ook gebruiken, klik dan op de link bovenaan in het artikel. Dan kom je automatisch op het originele blogpostje van een paar weken terug. Daar kun je ook lezen hoe ik deze kaartjes precies in mijn klaspraktijk inzet. Kort samengevat plak ik de kaartjes op de bank als een leerling er een fout tegenmaakt. Vandaag was ik de 1-minuuttest aan het verbeteren en dan zet ik de pot met kaartjes bij me. Telkens als iemand een oefening fout heeft, haal ik het kaartje uit de doos en plak ik het op de bank. 






Nog een fijne werkweek gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...