zaterdag 14 maart 2020

Leesfiches AVI E4

Als je even terugbladert op mijn blog, dan kom je mijn leesfiches tegen. De voorbije maand herlas ik ze allemaal, haalde ik de typfouten eruit en post ik ze hier opnieuw. Op die manier kunnen jullie er ook mee aan de slag. De afleveringen rond AVI Start/M3, E3 en M4 gemist? Klink dan zeker eens op de volgende linkjes...

AVI M4

Sinds de week voor de krokusvakantie zet ik ze in mijn klaspraktijk opnieuw in. Ik maakte leesgroepen (waarover je hier meer las) en probeer nu zo vaak mogelijk met de afzonderlijke groepen te oefenen. Ik hoop dat ik mijn kinderen op die manier zo goed mogelijk vooruit kan helpen. Uiteraard is dit niet de enige oefenvorm, maar dat had je waarschijnlijk wel al door. Er is hier op Gietjes Corner al veel gepasseerd rond lezen, maar er komt nog heel veel nieuw materiaal.

Vandaag wil ik de fiches rond E4 delen. Het zijn er 20 in totaal...


Wil ze ze graag inzetten in jouw klas? Dan kan dat! Download ze hieronder!

Wil je de fiches met een hoger niveau ook meteen kunnen gebruiken? Dan kan dat! Stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com en voor een vrijwillige bijdrage krijg je alle fiches die ik voor elk niveau heb gemaakt zo snel mogelijk toegestuurd!

Nog een fijne zaterdag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...