vrijdag 6 december 2013

Tussendoortjes bij Zomerjobs

Mijn plan was om vanmorgen weetjes te posten, maar in zo'n bericht kruipt er wat meer tijd en die tijd heb ik vandaag jammer genoeg niet. Gelukkig kreeg ik deze week wat hulp van mijn mama en mijn ventje, anders was het hier een regelrechte ramp geweest. De kerstperiode is sowieso al heel erg druk, maar met een verjaardagsfeest, drie klassen en een goeie 70 leerlingen onder mijn hoede is het wel heel erg hectisch. Nieuwjaarsbrieven, kerstversiering, toetsen, rapporten en zo meer eisen de laatste tijd wel heel erg veel van mij. Maar kom, het is weekend en we proberen weer een aantal dingen gedaan te krijgen.

Mijn lezers en volgers wil ik echter niet teleurstellen en daarom post ik vandaag toch nog snel iets. Dankzij mijn collega van het eerste leerjaar (met haar schitterende blog!) leerde ik mijn lessen met muzikale tussendoortjes te doorspekken. Vroeger dacht ik daar niet aan en wilde ik alleen maar zo veel mogelijk les geven. Nu heb ik al lang gemerkt dat je veel meer resultaat haalt als de kinderen af en toe eens kunnen ontspannen.

Daarom gebruik ik de dansjes van Zomerjobs heel erg regelmatig. Dit zijn dansjes die op campings in de vakantie worden gebruikt. Het is dus zeker geschikt voor kinderen van de lagere school. Er staan verschillende video's op de site waardoor je kinderen verschillende dansjes kunt aanleren. Klik op de link om aan de slag te gaan.



Veel dansplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...