zondag 1 december 2013

Nieuwe voordeur werd gevierd!

Geen paniek hoor... ik ben er nog! Ik heb alleen een ferm feestje achter de rug en ik ga duidelijk een moeilijke week tegemoet. Gisteren vierde ik met mijn partner in crime een deftig feestje. Samen 60, ik jarig op 25 november, hij op 29 november. Er was ook al een editie in 2001 en 2004, 25 lieten we aan ons voorbij gaan. Daarom werd het gisteren een XXL-versie... met vermoeide gevolgen :).

Vrijdag en zaterdag niets gepost omdat er vooral nog heel veel voorbereidingen getroffen moesten worden. Vandaag werd er vooral veel geslapen, opgeruimd, gepoetst en vooral ook uitgepakt. Wat zijn die vriendjes en vriendinnetjes toch allemaal heel erg lief en vrijgevig geweest. Een mens wordt er zowaar wat emotioneel van!

Deze week wordt het dus mentaal en fysiek wel zwaar, maar dat wil niet zeggen dat er alweer geen plannen werden gemaakt. Daarom mogen jullie komende week/weken heel wat verscheidene dingen verwachten.
* Tien nieuwe weetjes (want vrijdag was er de Streekbierenquiz op onze school)
* Een aantal foto's van supercadeaus! (maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de andere lager inschat!)
* Een site waar je oude kranten kan bestellen, bijvoorbeeld die van je geboorte- of trouwdag (sommigen van jullie zijn daar misschien naar op zoek)
* Een paar dozen: die voor mijn wandplaten van de onthoudwoorden en die van de tafels
* De dagpictogrammen gekoppeld aan mijn agendapicto's
* Nog een ideetje voor het 100-veld
* ...

Ik werd de afgelopen dagen extra in de bloemen gezet en dat deed me enorm veel deugd. Een boost om gewoon mijn dromen te blijven najagen!


Bron afbeelding:
http://www.vredesburo.nl/nieuwsbr/wrkpln12.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...