vrijdag 20 november 2015

Een gouden pot met gouden medailles!

Ik maakte een tijdje geleden al medailles om mijn leerlingen met een nette bank te belonen en nu voorzag ik ook een pot om de medailles in op te bergen. Het is de bedoeling om af en toe de banken te controleren en de kinderen dan al dan niet te belonen. Bij drie medailles verdienen ze weer een groene duim, hebben ze er nog geen drie dan kunnen ze terug eentje kwijt raken. Op die manier hoop ik dat kinderen hun materiaal altijd snel terug vinden.

De pot ziet er als volgt uit...






Ik nam een emmertje van yoghurt of ijs (ik weet het niet meer zo goed) en ik beplakte die met gouden papier. Daarna maakte ik een voorblaadje om duidelijk te maken wat er in de pot zit.

Wil je dit blaadje ook graag gebruiken? Kijk dan snel even hier!

Heel veel plezier ermee! Mijn kinderen vinden het alvast een heel leuk initiatief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...