zondag 12 augustus 2018

Kapstokkaartjes

Vorig jaar moest ik een nieuw lokaal gaan inrichten en daar heb ik wel een tijdje op gezwoegd. Dan staan na jaren werken eindelijk een aantal dingen op punt en dan moet je toch noodgedwongen weer voor verandering gaan. Maar ach, ik ben wel behoorlijk flexibel, al zeg ik het zelf ;). Vroeger had ik in de gang grote kapstokken en voorzag ik elk kind van een leuk naamkaartje. Ze zagen er als volgt uit...


Wil je deze kaartjes ook graag gebruiken en aanpassen aan jouw klas? Dan kan dat! Klik op onderstaande link.

Aangezien ik sinds vorig schooljaar niet meer over een grote kapstok in een gang beschik (en al helemaal geen gang meer heb!), moest ik vorige vakantie iets anders verzinnen. Uiteraard nog steeds in mijn huisstijl :).

Ik maakte toen deze...


Ik deelde ze toen ook al eens, maar ik maakte er niet zoveel. Ik had immers maar 16 leerlingen. Nu dringen hogere cijfers zich op want ik ga van 16 naar 27 leerlingen. Ik maakte er meteen 30 :).

Wil je deze ook graag in jouw klas zien? Dan hoef je ze enkel af te drukken, uit te knippen en te lamineren. 


Heel veel plezier ermee en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...