donderdag 23 augustus 2018

Materiaal bij rode duimen - straffen en belonen deel 4

Vorige zaterdag had ik het over mijn rode duimen, maar ook om dit in je klas te gebruiken heb je nog een aantal dingen nodig. Zoals altijd deel ik dat graag met jullie!

Compliment op een pluim

Download hier

Drie keer lezen in plaats van één keer.


Download hier


Extra taak rond de tafels


Download hier


Extra taak onthoudwoorden


Download hier


Net zoals de groene duimen worden ook de rode bijgehouden. Voor elk kind is er één blad voorzien. Op de voorkant schrijf ik de groene duimen, op de achterkant de rode. Meer info hierover vind je in mijn blogpost van 14 augustus 2018.

Het sjabloon ziet er als volgt uit...


Wil je dit document ook gebruiken? Kijk dan hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...