dinsdag 1 juli 2014

Naamkaartjes voor de huiswerkmap

Een hele tijd terug toonde ik al eens de huiswerkmapjes. Vroeger had ik er eentje, sinds een paar jaar gebruik ik er twee. Dit was opnieuw een tip van Majella van Made by Mazella. Door er twee te gebruiken geef je jezelf iets meer ademruimte om te verbeteren. Het is zo dat ik in een tweede altijd met losse blaadjes werk. De kinderen krijgen elke dag (behalve op woensdag) een huistaakje mee naar huis. Nu hoef ik overdag de mapjes niet te verbeteren omdat ik er twee gebruik.

De huiswerkmapjes zien er als volgt uit...


En ik maakte voor het komende schooljaar alweer de aangepaste naamkaartjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...