donderdag 24 juli 2014

Oefen het schrijven van je naam met een haarportret!

Ik toonde jullie eerder al twee extra opdrachten rond schrijven en vandaag volgt er een derde. Ik werk altijd met dezelfde soort blaadjes zodat ze achteraf een mooi geheel vormen. Dit keer maakte ik een oefening voor het schrijven van de naam. Dit blaadje komt later op het schooljaar wellicht nog eens terug wanneer de kinderen hun voornaam met een hoofdletter kunnen schrijven.


Ik zal een exemplaar met mijn naam maken zodat de kinderen een voorbeeld hebben. Deze wordt dan getoond voor ze aan de slag gaan. Graag zou ik ook nog iets vinden om een schrijfwerkje in de kijker te zetten. Dat hoeft niet groots te zijn, maar het is wel leuk als er elke week iets van iemand anders wordt uitgestald. Misschien hebben jullie ideetjes? Tips zijn altijd welkom, hieronder of via mail (gietjescorner@hotmail.com).


Bronnen:
* http://www.pinterest.com/pin/297378381617270116/



1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...