donderdag 28 november 2013

Themaplaten december

Binnenkort begint er weer een nieuwe maand en het is meteen ook de laatste van dit jaar. Wat gaat het snel. Straks is 2013 weer voorbij en maken we ons op voor het begin van 2014.

In het begin van een nieuwe maand moet er altijd het een en ander veranderen in mijn klas. Zo hang ik in de gang en in de klas de nieuwe kalender op, vervang ik de verjaardagskaart en verwijder ik ook de oude themaplaten.

Als je die van december wil gebruiken, heb je ze op tijd nodig dus post ik ze vandaag al!


















Aangezien wij hier Sint-Maarten vieren, zit die er niet tussen voor Sinterklaas, maar uiteraard kun je de volgende themaplaat makkelijk aanpassen.


Wil je deze platen ook voor je gang, kalender of werohoek? Kijk dan snel even hieronder.
De themaplaat voor het begin van de winter vind je hier.
De themaplaat voor Kerstmis vind je hier.
En die voor de Sint zie je hier.

Je kunt deze uiteraard ook in het klein maken voor je kinderen zodat ze ze bijvoorbeeld in hun kamer kunnen ophangen. De verjaardagen van het hele gezin kun je er dan eventueel ook tussen plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...