dinsdag 21 april 2015

IN-TO-GERONIMO!

Vandaag een heel kort berichtje. Ik wil immers helemaal niet van plagiaat beschuldigd worden. Ik ontdekte echter een hele tijd geleden de oplossingsboeken van de vakantieblaadjes van Geronimo. Aangezien mijn klasthema rond deze muis is opgebouwd, vind ik die oefeningen en tekeningen wel handig. Ze zijn op allerhande manieren inzetbaar. Veel meer info geef ik niet prijs, want zoals ik al zei... ik heb geen geld voor een proces :).

Maar ben je ook steeds op zoek naar nieuw materiaal en nieuwe prentjes om je blaadjes en bundels op te fleuren? Neem dan zeker hier eens een kijkje!  Op de site van de boekhandel Pardoes kun je ze makkelijk via PDF downloaden!



Veel plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...