vrijdag 24 april 2015

Carnaval na datum :)

Ik neem heel wat foto's om die dan hier te delen, maar ik vergeet wel eens iets :). Daardoor kwam ik in de voorbije vakantie een aantal dingen tegen die ik hier nog niet toonde. Zo bijvoorbeeld ook mijn carnavalskostuum van afgelopen februari. Wat laat om daar nu mee af te komen, ik weet het, maar misschien inspireert het jullie al voor volgend jaar! En dan kun je bijvoorbeeld nu al starten met het zelf maken van een tenue, wat denk je daar van ? :)


Ik zocht gewoon passende kleren bijeen en ik maakte een paar muizenoren. Zie je wie ik was?! Wie mijn blogje al een tijdje volgt, zou het wel moeten kunnen raden denk ik. Laat je volgend jaar misschien dus eens leiden door je klasthema, dat appreciëren de kinderen zeker en vast! Mijn leerlingen waren alleszins enthousiast over hun Geronimo-juf :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...