zaterdag 25 april 2015

Aangepast versie Boggle

Ik maakte eerder al een schrijfblad voor Boggle en dat zag je hier. Ik was echter niet helemaal tevreden en aangezien ik mijn spelletjesdag verder wil gaan uitwerken, maakte ik vandaag een nieuw schrijfblad.


Op de afbeelding hierboven zie je het niet, maar de naam van de speler kan in de koptekst worden geschreven. In de voettekst staat natuurlijk weer mijn naam en school vermeld.

Wil je dit blaadje gebruiken, kijk dan snel hier.

Bij Boggle is het de bedoeling om woorden te gaan zoeken met getrokken/gekozen letters. Ik zocht al een plaatsje uit in mijn klas en ik bevestigde daar de titelletters 'BOGGLE'. Daaronder voorzag ik zestien stukjes velcro. Op die manier kan ik de getrokken letterkaartjes makkelijk aan mijn klaswand bevestigen.

Letterkaarten vind je hier en hier en kun je makkelijk gratis downloaden. Al zou ik de eerste reeks eigenlijk alweer wat aanpassen want ik vind vooral de rand mooi, maar het lettertype is misschien iets minder handig. Toch kan het al een goeie basis zijn en hoef je het warme water niet helemaal meer alleen uit te vinden :).

Later meer nieuws over het jaarplan voor mijn spelletjesdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...