donderdag 20 februari 2014

Het boekenfestijn, een waar paradijs voor iedereen!

Een hele tijd geleden ontdekte ik het Boekenfestijn. Dit is een soort beurs waar je echt heel wat uiteenlopende zaken vindt. Het gaat hier niet alleen om boeken, maar ook om leuke spulletjes voor kinderen, hobbymateriaal, spelletjes, wenskaarten en nog zo veel meer! Ik waande me al een paar keer in een echt paradijs. Ik ging alleen nog maar in Kortrijk, maar er zijn nog tal van plaatsen in Nederland en België waar het Boekenfestijn zijn assortiment uitstalt.

Je vindt heel wat informatie op de site van het Boekenfestijn, maar ik raad je aan om ook ergens eens een kijkje te gaan nemen. De keuze boeken is enorm en je betaalt er echt niet veel centen voor. Ideaal om wat cadeautjes in te slaan. Ik snuffel daarnaast ook minstens een halfuurtje in de dozen met knutselmateriaal. Zo kocht ik al houten letters, crêpe- en inpakpapier en zo meer. Ook schoolgerei vind je er aan een heel voordelige prijs.


Agenda

20 - 23 februari: Home Boxx Nieuwegein
6 - 9 maart: Brabanthal Leuven
3 - 6 april: Kortrijk Xpo
1 - 4 mei: Gouden Carolushal Mechelen
8 - 11 mei: Jaarbeurs Utrecht
22 - 25 mei: Antwerp Expo
12 - 15 juni: WTC Expo Leeuwarden
19 - 22 juni: Americahal Apeldoorn
3 - 6 juli: Flanders Expo Gent
4 - 7 september: Jaarbeurs Utrecht
25 - 28 september: Ethias Arena Hasselt
2 - 5 oktober: Brussels Expo
30 - 2 okt/nov: Beursgebouw Eindhoven
13 - 16 november: IJsselhallen Zwolle
4 - 7 december: Nekkerhal Mechelen
18 - 21 december: Flanders Expo Gent

Veel shopplezier! Je bent er altijd meer geld kwijt dan je verwacht, maar je zult nog uren plezier beleven aan je inkopen :).

Bron:
* http://www.boekenfestijn.com/
* http://www.kortrijkxpo.com/kalender/kalender/?tx_pxbeurzen_pi1%5Bbn%5D=42

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...