zondag 23 februari 2014

Daar zijn we weer met doelen

Het gaat hier goed vooruit. Ik doe mijn best om lopende projecten af te werken en daarom deel ik vandaag met jullie de doelen dramatisch spel voor de tweede én de derde graad. Eerder toonde ik hier al de doelen voor kleinsten in de lagere school.

Als je met deze documenten aan de slag gaat, kun je goed bijhouden aan welke doelen je al hebt gewerkt en welke je best nog eens zou aansnijden. Alles werd in een tabel gegoten en het document bestaat uit twee delen. In het eerste stuk vind je de doelen die in deze graad bereikt moeten worden, het tweede deel bevat dan de doelen waarbij de kinderen mogen exploreren en experimenteren.


Wens je deze tabellen te gebruiken? Kijk dan snel hieronder.
Doelen eerste graad
Doelen tweede graad
Doelen derde graad

Later volgen ook nog de doelen van de andere muzische domeinen dus hou Gietjes Corner zeker in de gaten!

Geniet van je zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...