woensdag 26 februari 2014

Subdomein twee: bewegingsexpressie!

Je kon hier al een overzicht van alle doelen dramatisch spel (per graad) vinden, maar nu heb ik ook die van bewegingsexpressie op een rijtje gezet. Het is zo dat ze bij dit subdomein van muzische vorming algemeen zijn en dat er in het leerplan ook geen codes naast genoteerd staan. Het is dan ook niet afgebakend wie wat moet of mag geven.

Alles werd weer in een duidelijke tabel gegoten en ook die kan je weer zomaar gebruiken. Kijk snel even hier.

7 opmerkingen:

  1. Heb je dat voor het zesde leerjaar ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dit ook voor de derde graad ja. Stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com of laat hier je e-mailadres achter. Dan stuur ik de doelen zo snel mogelijk door!

      Verwijderen
  2. Graag had ik dit voor de tweede graad gehad. Is dit mogelijk?
    Alvast bedankt, marij.dillen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of je ze intussen al kon downloaden. Daarom stuurde ik ze ook nog eens via mail naar je toe!

      Verwijderen
  3. hallo Gietje, zou je mij dit voor de tweede en derde graad willen mailen aub?
    nelevanderstaey@skynet.be

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit de tabel voor de eerste graad of voor de hele lagere school?
    Ik heb wel interesse in jouw tabellen voor de eerste graad. Zo handig om te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je naar het tabblad eigen lesmateriaal gaat, dan vind je alle doelen voor elke graad en voor elk subdomein. Als er geen onderverdeling is, dan wil dat zeggen dat de doelen voor de hele lagere school zijn. Veel succes ermee!

      Verwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...