vrijdag 4 september 2020

Huiswerkjes voor september

Op het einde van augustus liet ik jullie al zien welk huiswerkje ik de eerste schooldag  met mijn leerlingen meegaf. Heb je deze aflevering gemist, klik dan HIER.

Intussen gingen er nog twee blaadjes in de boekentas voor thuis. Ik heb in mijn klas wel een voorraad met blaadjes liggen en sommige zijn echt meteen (integraal) in te zetten, andere pas ik wat aan of moet ik nog helemaal maken. Alles hangt natuurlijk af van welke lessen er werden gegeven en aangezien ik dit jaar met een nieuwe handleiding voor taal en spelling werk, zal er toch weer het een en ander veranderen. Zijn jullie nog op zoek naar nieuwe blaadjes, dan kun je ook die van mij ter inspiratie gebruiken. Ik deel ze graag met jullie.

Donderdag gaf ik een huiswerkje rekenen mee en dat zag er als volgt uit... 


Wil je het graag downloaden? Klik dan hieronder.

Vandaag wilde ik naar aanleiding van een les in Taalkanjers het schrijven van woorden met een korte klinker herhalen. Ik deed dit aan de hand van het volgende blad...


Wil je dit graag downloaden? Dat kan!

Fijn weekend iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...