donderdag 24 september 2020

We zijn terug met de actuaquiz!

Er was alweer heel veel vraag naar, maar ik vond even de tijd niet. Tot deze week. De actuaquiz is eindelijk weer opgestart in mijn klas! Ben je geïnteresseerd en wil je hem ook, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com. Dan krijg je de quiz elke week toegestuurd. 

Het ziet er als volgt uit...


Ik zet deze quiz in mijn tweede leerjaar in, maar is eigenlijk bruikbaar tot het zesde. De tien vragen gaan altijd over het weekoverzicht van Karrewiet op zaterdag.

Daarnaast doe ik nog een paar andere dingen rond actua, maar daar vertel ik je later zeker nog meer over. Vandaag hou ik het hier even bij. 

Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Dag
    Is het mogelijk om da actuaquiz door te sturen? Alvast heel erg bedankt!
    Grt
    carolinecarrette1968@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...