dinsdag 8 september 2020

Nog een nieuw danstussendoortje...

Het is een klassieker, maar ik vergat hem de vorige keer te vermelden bij mijn opsomming danstussendoortjes. Miste je dit blogpostje? Kijk dan zeker eens onder de volgende link: Dansjes als tussendoortje.

Vandaag voeg ik daar nog 'Het Vliegerlied' aan toe...

Veel dansplezier het komende jaar!


Om het mezelf wat makkelijker te maken, heb ik ook alles op een Pinterestbord verzameld. Misschien wil je deze ook wel gebruiken? Dan kan dat uiteraard. Klik op onderstaande link en volg of kopieer ;). 

Klas - Dansjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...