maandag 9 september 2024

Nieuwe delen Jip en Janneke

 Ik vertelde jullie eind augustus iets over Jip en Janneke. Toen deelde ik het eerste deel, maar er zijn natuurlijk nog heel wat delen in de maak. Intussen werkte ik deel 2, 3 en 4 helemaal af. Weet je niet waarover ik het heb, lees dan zeker nog eens het vorige blogpostje. Dit vind je hier terug.

Toen toonde ik je hoe ik de verhalen van Annie M.G. Schmidt in mijn klas de afgelopen jaren probeerde in te zetten. Het was de bedoeling om veel meer dan Jip en Janneke te introduceren, maar daar kwam ik eigenlijk niet toe. Misschien lukt dit me de komende jaren wel nog of raakt het in de vergetelheid. Het kan allebei, maar niet voor ik het met jullie heb gedeeld.

Vanaf vandaag kun je dus ook deel 2, 3 en 4 inkijken. Dit kan heel eenvoudig. Laat hieronder een reactie achter of mail naar gietjescorner@hotmail.com.


Deel 5, 6, 7 en 8 volgen uiteraard ook nog. Ik hou jullie op de hoogte. 

Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het ontdekken van maal en het tekenen van groepjes

 Vroeger gebruikten wij de handleiding Kompas voor rekenen. Daarin kwamen eerst een aantal lessen x aan bod zonder dat er eigenlijk al een m...